„Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. ”Notificarea se va face prin intermediul adresei de e-mail, mentionand numarul comenzii, numele intreg si adresa, precum si codul produselor pentru care se doreste returnarea. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (fara urme ale utilizarii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului/produselor se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
2. Produse care prezinta defecte sau deteriorari in momentul receptiei:
In cazul in care primiti un produs defect, va rugam sa ne contactati la contact@debesisshisha.ro pentru a sesiza problema aparuta si a solicita inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. In acest caz, cheltuielile de returnare si, eventual, de expeditie pentru produsul inlocuitor, vor fi suportate de catre www.debesisshisha.ro. Va sugeram sa refuzati receptia coletelor care prezinta deteriorari vizibile. Vânzătorul este obligat să înlocuiască produsul defect cu unul fără defecte sau să înlăture defectul într-un timp rezonabil, fără crearea neplăcerilor nejustificate pentru Client potrivit prevederilor Legii 499/2003.
3. Produse livrate gresit sau care nu corespund specificatiilor de pe site:
Daca primiti un produs care nu corespunde cu specificatiile de pe www.debesisshisha.ro, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii acestuia. Daca doriti inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In acest caz, cheltuielile de returnare si, eventual, de expeditie pentru produsul inlocuitor, vor fi suportate de catre www.debesisshisha.ro.